...

Kan det bli bättre eller ?  allt bara skiter sig, tur att det finns stunder då man verkligen kan släppa allt.
Vaknade halv 3 idag, blev en sen natt med film tittande. Gjorde iordning mig och drog sedan till Sofie, det behövdes verkligen. Där har ni tjejen som kan göra en happie :D<3 Kom hem för ett tag sen, pratade med Erika på telefon ett tag och nu sitter man utslagen vid tv:n.

Tycker om dig, hoppas du vet de? när jag såg dig första gången pirrade i hela magen(A) när jag kände din luft komma med vinden, den likten är bättre än 1000 rosor.. den får mig att tänka på dig dag som natt ! Ditt leende går att dö för, de gör mig varm, lycklig och glad. Inte en känsla man känner varje dag precis.

Ha´t bäst. (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0