brudarna ikvääll,

Tjaa alla bloggare, längesen man bloggade nu men nu är jag på g igen (: har haft fullt upp dessa veckorna. Sommarlov och allt ni vet. För att sammanfatta lite kort så har jag varit i skillingaryp på Schäferhunds sm och de va verkligen toppen kul, träffade alla kompisarna som man inte har sett på evigheter plus en massa nya ! Bla, tim och norre från dalarna. Riktigt tevliga pojkar, go dialekt om inte annat. De är de ena, helgen efter de va jag i malmö på sm-veckan och tävlade själv i dragkamp. Gick förvånansvärt bra för oss eller aa herrarna iaf. Tog hem 2 guld, 1 silver och 2 brons.. Toppen helg, sjukt kul var den. sov på ett vandrar hem som kanske inte var de mest lyxigaste man har legat på men de gick de med.
Alla andra dagar har jag tillbringat med kompisarna, festat och en massa sol och bad såklart. Jusste, va i malexander hos moster och sov i husvagnen med. drog ut med båten och låg på en ö hela dagarna.. mys !

Nu sitter man här med Linnea och Emelie, hon är hos oss och hälsar på men just nu är det vi som är hos henne. Har chillat hela dagen mest, drog till mjölby med 4 tåget och har varit här sen dess. Drog till Linnea först, hon mötte mig på stationen. Hälsade på farmor oxå, alltid lika bra att gå tll henne när man behöver pengar men men lite elak måste man ju vara. Käkade på kebab house när emelie kom och nu sitter vu här och nördar x)

Bilder från allt kommer, de lovar jag . ni måste ju se alla mina underbara sommar och party bilder.
Häng i polers :*
Kisses (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0